Místo konání: Strossmayerovo náměstí 1477/6 Praha 7 170 00
Akce jsou k dispozici pouze uživatelům s členstvím Impact.
Zakoupit členství
V listopadu naše inovační komunita navštíví společnost Kantar, která je světovým lídrem v oblasti dat, výzkumu trhu a spotřebitelských vhledů. Kantar pomáhá značkám a firmám po celém světě porozumět svým zákazníkům, identifikovat příležitosti k růstu a řídit úspěšné inovace. Prostřednictvím pokročilých nástrojů a globálních studií poskytuje cenné informace, které firmám pomáhají činit informovaná rozhodnutí v rychle se měnícím prostředí. Zobrazit více…
Každý třetí nový výrobek zaniká do dvou let od uvedení na trh. Většina inovací selhává, protože nenalezne prostor, který by byl pro zákazníky smysluplný a odlišný. Inovátoři často opakují stejné chyby – „už jsme to zkoušeli“, mají předsudky a sází na jistotu. Přijďte se podívat na tipy a nástroje, které vám pomohou vyhnout se těmto slepým místům a uspět při zavádění inovací.
Součástí našeho setkání bude praktický workshop na téma: Jak najít tu pravou inovaci? Vyzkoušíme nástroj Trend Evaluate – interaktivní dashboard s mezinárodními daty, který umožňuje sledovat trendy, sezónnost a tržní segmenty. Užitečný pro pochopení vlivů důležitých pro inovace. Ukážeme si práci s nástrojem Lifestyle studie, který ukazuje segmentaci české společnosti s různými potřebami, vývoj aktuálních témat a kapitolu věnovanou trendům a inovacím.
Předběžný harmonogram:
- 15:00 – Úvod, přivítání a představení nástrojů Kantaru (Má smysl v dnešní době inovovat?)
- 15:30 – Coffee Break
- 15:45 – Workshop – Jak najít tu pravou inovaci?
- 16:45 – Výsledky workshopu a společná diskuze
- 17:00 – Závěr a networking
Potkáme se 26.11. v 15:00 na adrese Strossmayerovo náměstí 1477/6, Praha 7.
Kdo je Ján Uriga?
Ján Uriga získal PhD. na Ústavu experimentální psychologie SAV, kde se věnoval výzkumu a aplikaci sociální inteligence a rozhodovacích procesů lídrů. Od roku 2003 do 2009 působil jako HR manažer ve veřejné správě a mezinárodních korporacích. Od roku 2010 se věnuje konzultačním projektům v oblasti strategického řízení změn, inovací, leadershipu a firemní kultury. Externě vyučuje na FSEV a vede MBA modul zaměřený na change management a inovace pro automobilový sektor ve spolupráci s Vídeňskou technickou univerzitou. Od roku 2018 vede Experience Center v Praze, které se zaměřuje na inovace v oblasti zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti.
Kdo je Radka Behenská?
Radka Behenská je Kantar expertka na inovace a jejich testování, ve rámci výzkumu trhu má více jak 25 let zkušeností a v současnosti působí jako Innovation Domain Lead.
Kdo je Andrej Winter?
Andrej Winter je Kantar Senior Business Manager a analytický expert s více jak 12 lety zkušeností v marketingu, consultingu a vývojem digitálních produktů.
Kdo je Hana Voleková?
Hana Voleková je specialistka na oblast kvalitativního výzkumu a klientského servisu s prací více jak 15 let v oboru marketingového výzkumu.
Těšíme se na vás!