Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Martina se podělí o komunikační přešlapy v udržitelnosti. V rámci své mnohaleté novinářské praxe psala články o největších retailových gigantech a v posledních letech rozšířila působnost na téma udržitelnost obecně. Kde firmy nejvíc natírají své aktivity na zeleno? Co jsou skutečné přešlapy? Jak naopak spolupracovat s médii pro budování důvěryhodné značky? Zobrazit více…
Tipy a konkrétní příklady doplní diskuze a sdílení s členy komunity, kteří pochopí, co je greenwashing i greenhushing a odnesou si konkrétní doporučení pro další kroky v komunikaci.
Martina si do své přednášky přizve kolegyni – spoluzakladatelku portálu Ekonews Veroniku Němcovou.
Přednáškou nás provede Soňa Jonášová.
Setkání proběhne na platformě ZOOM (odkaz je dostupný po registraci).
Kdo je Martina Patočková?
Martina v médiích pracuje už od 90. let, nejprve v ČTK, posléze MF Dnes. Za tu dobu vystřídala několik oborů z oblasti ekonomiky, ale posledních patnáct let se věnuje retailu. Popisovala dobu, kdy se obchodní řetězce začaly požírat. Když Tesco spolklo Carrefour, Albert Julia Meinla, Billa Delvitu nebo Albert Spar. Když na český trh vstoupil Lidl a jak ho postupně ovládá. Zhruba od roku 2018 se začala věnovat novým tématům shrnutým pod heslem udržitelnost. Nejprve v retailu, od designu obalů, problémů s jejich tříděním, postupně napříč celým byznysem a společností. Proto spoluzaložila Ekonews, portál o udržitelnosti v byznysu a společnosti.
Kdo je Veronika Němcová?
Veronika se novinařině vyučila v ekonomické redakci MF Dnes, kde se s Martinou seznámily. Později psala pro Forbes či Měšec.cz širokou paletu ekonomických a finančních témat. To jí zůstalo dodnes a v Ekonews má na starosti hlavně finance. Po obsahové stránce se ráda věnuje tématům kolem elektromobility či ESG.