David nám představí svou iniciativu Dobrý táta. Zaměřuje se v ní na téma Role tátů ve firemní udržitelnosti. Jedná se o téma, které je v mnoha firmách tabu a které je plné colospolečenských předsudků. Zobrazit více…
Firmy se díky jeho aktivitám učí, jak začlenit programy na podporu rodičovství do svých firemních strategií a jaké přínosy to může mít pro celé podnikání. Pořádá také jedinečnou Konferenci o důležitosti tátů, která nemá ve střední Evropě obdoby.
Kdo je David Škrobánek?
David je zakladatelem projektu Dobrý Táta, jehož cílem je podporovat aktivní zapojení otců do výchovy dětí a posílit jejich roli v rodině i ve společnosti. Projekt se zaměřuje na vzdělávání a podporu mužů, kteří chtějí být více přítomní v životě svých dětí, a zároveň poskytuje firmám nástroje, jak vytvářet prostředí podporující otce – zaměstnance. David je odborníkem na témata spojená s otcovstvím a firemní kulturou a má bohaté zkušenosti s implementací rodinných politik ve firmách.