Otázka klíčových ukazatelů výkonnosti v oblasti inovací vyvolává velké emoce. Právem, protože různé metriky má v hlavě akcionář, jiné management, další samotní inovátoři nebo produkťáci… A o zákaznících ani nemluvě. Vneseme si tedy do výčtu metrik a KPI trochu pořádku. A toto matematické téma vyvážíme tématem příbuzným - vytváření inovační kultury. Ta dává měření totiž opodstatnění. Zobrazit více…
Akcí provede expert komunity Inovace Ján Uriga a pokud na něj máte konkrétní dotaz nebo očekávání, tak mu bez váhání napište. Těšíme se na vás!
Kdo je Ján Uriga?
Ján Uriga získal PhD. na Ústave experimentálnej psychológie SAV, kde sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spolupráci s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej a zamestnaneckej skúsenosti.