Materiály doplňují a rozšiřují informace, které zazněly v tomto vysílání. Umožňují vám samostudium tématu do hloubky, pokud máte chuť a čas.
Pro zobrazení materiálů je potřeba mít aktivováno plné členství.
Inovace v korporacích jsou komplexní a náročnou disciplínou. Na první pohled vypadá téma inovací sexy, ale v korporacích jde legrace stranou a kouzlo inovací je rázem pryč...Přijďte diskutovat s Romanem Šiserem ze Škodovky o tom, jak by měl firemní inovační management fungovat. Zobrazit více…
Na akci budeme diskutovat o těchto tématech:
- jak nastavit inovační strategii, na co firmy zaměřují inovace v dešní době, jak hledají a definovují témata pro inovace
- kde hledat nové nápady a jak je vyhodnocovat v turbulentní době / v krizi (jaké jsou kritéria návratnosti v současné době a kdo a jak je stanovuje), kdo a jak o nových nápadech rozhoduje
- jak firmy (ne)motivují lidi / management k inovacím
- jak zajistit zdroje, know-how a kapacity
- inovační procesy – formální proces vs realita, customer experience v inovačním procesu
Akce proběhne fyzicky v Praze nebo online na platformě ZOOM.
Kdo je Roman Šiser?
Roman aktuálně působí jako inovační manager ve společnosti ŠKODA AUTO. Má 25 let zkušeností v oblasti marketingu, inovací a projektového řízení v Česku i zahraničí. Je kvalifikovaným inovačním Ignitorem Black Belt (facilitátor inovačních projektů a kreativních workshopů) a také byl zakládajícím členem České inovace a pomáhal se zrodem Liftaga.